آخ!
***خوشمزه ها***

سلام دوستان ........... وبلاگم یه مشکلی پیدا کرده.بعضی از نظرات پاک شده و بازدید پاک شده و ....خلاصه خیلی ناراحتم.

حدس میزنم بخاطر قالب قبلیم بوده باشه برای همین از لوکس بلاگ یکی دیگه انتخاب کردم فعععلا! اون عکس سمت چپم نمیدونم چجوری بردارم به بزرگی خودتون ببخشید اگه ربطی به مطالبم نداره....اگه مشکلو فهمیدم قالبمو عوض میکنم.



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت16:30---16 آذر 1393
ارغوان وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ ارغوان را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت13:25---29 آبان 1393
چطوری ارغوان
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی ارغوان ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
ارغوان منتظرتما


مترسک
ساعت23:30---22 آبان 1393
سیگاری گوشه لبم بود ...

دنبال کبریت بودم ...


گفتم آقا

آتیش دارید... ؟


گفت تو جیبم نه ...


اما تو دلم هست


به کارت میاد ؟...
پاسخ: :))


سما
ساعت16:57---23 شهريور 1393
سلام عزيزم وبلاگت عاليه موفق باشي
پاسخ: خیلی ممنون


سایت گلزاریا
ساعت23:33---9 شهريور 1393
سلام
توی قالبت این آدرس رو سرچ کن و فقط همین رو پاک کن
http://mahtarin.com/weblog/images/top1ex.jpg
پاسخ: ببخشید چرا؟


Baran
ساعت23:23---9 شهريور 1393
وبلاگه زيبايي داري عزيزم موفق باشي
پاسخ: ممنون. همچنین.


fahi
ساعت23:19---9 شهريور 1393


عالیه عالیه عالی
پاسخ: مرسی عزیزم لطف داریخندهبوسه



بازتاب
ساعت10:18---9 شهريور 1393
با ما تفاوت را احساس کنید
baztabad.loxblog.com
facebook/کانون تبلیغاتی بازتاب


scorpion
ساعت10:49---6 شهريور 1393

آدم میاد تو وبت دلش ضعف میره چه وب خوشمزه ای داری


پاسخ: مرسیخجالتی



بی نام
ساعت20:04---4 شهريور 1393
ایول به حسن سلیقه
مرسی که کورش کبیر رو گذاشتی دمت گرم
پاسخ: مرسی! البته همون طور که گفتم قصد نداشتم اینو بذارم!!!!!!!


samira BanOoOo
ساعت16:01---4 شهريور 1393
vase manam in shekli shode
پاسخ: پس همدردیم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 شهريور 1398برچسب:, توسط ارغوان |